دانلود بازی پرطرفدار مافیا Mafia II برای PC
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
دانلود بازی پرطرفدار مافیا Mafia II برای PC
نوشته شده در پنج شنبه 30 آبان 1392
ساعت : 17:32
نویسنده : SOLTAN

 

 

mafia 2 دانلود بازی پرطرفدار مافیا Mafia II برای PC

Mafia II PC Game – Black Box Version

پس از موفقیت دور از انتظار اولین نسخه از بازی Mafia , استدیو 2K Games به فکر ساخت نسخه دوم این بازی مشهور در سال 2010 میلادی افتاد. نسخه ای جدید که دارای قابلیت های بیشتری نسبت به نسخه ی اول بوده وتوانایی جذب کاربر آن دوچندان شده است. از جمله ی این قابلیت ها می توان به انتخاب ماموریت اشاره کرد به طوری که کاربر می تواند تعدادی از مراحل ماموریت های فرعی را به طور دلخواه انتخاب کند که بی شک باعث جذابیت بیشتر بازی خواهد شد. یکی دیگر از ویژگی های مهم این بازی , وجود مبارزات تن به تن است که در این مبارزات حرکات طبیعی همچون جاخالی دادن و فرار از دست حریف نیز وجود دارد. در طی مراحل بازی مافیا 2 , قادرید روزنامه بخونید , به باشگاه رفته و به تمرین مهارت های خود بپردازید و هم چنین برای رسیدن به مقصد تاکسی بگیرید ! اما ویژگی که بیشتر باعث جلت توجه می شود , امکانات کاربر در استفاده از ماشین است.

به طوری که اگر ماشین دچار حدثه شود می توان با مرجعه کردن به مکانیک یا کارواش مشکل آن را رفع کرد یا با استفاده از کنترل صدای رادیو را کم و زیاد کرد. حتی می توان از صندوق عقب ماشین برای جاسازی سلاح های گرم استفاده نمود. شاید برای بیشتر کاربران تعقیب و گریز توسط پلیسزیباترین بخش نسخه اول بازی مافیا به شمار می رود. در سری اول کاربر با گمراه سازی پلیس میتوانست از دست آن ها فرار کند. اما در سری دوم قضیه بسیار پیچیده تر از سری قبل بوده به طوری که فرار دیگر فایده ای نداشته و برای خلاص شدن از دست پلیس میبایست به فروشگاه های لباس رفته و ظاهر خود را تغییر دهید. البته در برخی از مواقع با کار هایی همچون رشوه دادن نیز می توان از دست پلیس رهایی یابید. بدون شک پویایی جامعه در بازی نقش مهمی در جذب کاربر دارد. به طوری که مردم هنگام تصادف با یکدیگر به جدال و درگیری پرداخته و کاربر می تواند به طور دلخواه در این ماجرا دخالت داشته باشد.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows XP/Vista/7
Processor : Intel Core 2 Duo @ 3.0 GHz / AMD Athlon 64 X2 3600
Memory : 1.5 Gb
Hard Drive : 8 Gb free
Video Memory : 512 Mb
Video Card : nVidia GeForce 8600 / ATI Radeon HD 2600
Sound Card : DirectX Compatible
DirectX : 9.0c

حجم فایل ها : 2.9 گیگابایت

تصویری از محیط بازی (1)

تصویری از محیط بازی (2)

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک های دانلود : ( لینک های مستقیم تا پایان تاریخ 92/7/1 فعال هستند و پس از این تاریخ غیر فعال خواهند شد )

دانلود پارت 1 : Indirect Link – Direct Link

دانلود پارت 2 : Indirect Link – Direct Link

دانلود پارت 3 : Indirect Link – Direct Link

آموزش نصب :

پس از دانلود , تمامی پارت ها را در کنار هم قرار داده و پوشه ی بازی را با استفاده از نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. پس از انجام این مرحله , فایل Mafia 2.iso را به همین ترتیب و با همین نرم افزار از حالت Iso خارج کنید. سپس فایل Setup ظاهر شده در همان صفحه را به صورت Run As Administrator اجرا کنید. فایل های آپدیت بازی در پوشه ی Redist قرار داده شده که پس از اتمام مراحل قبلی , می توانید آن ها را نیز نصب کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر، بازی های خشن، بازی های ماجرایی، ،